Den nye generation af eventdeltagere kræver mere end mad og smil i en casefilm
En konference handler ikke kun om at samle mennesker, men også om at skabe en platform for viden, diskussion og forandring.

Slip kreativiteten løs.
Vi skal tænke kreativt og skabe indhold, der går ud over den traditionelle casefilm eller stemningsfilm. Vi skal skabe indhold, der formidler konferencens formål og bidrag til fagområdet, og på den måde give deltagerne en oplevelse, der vil bidrage til deres faglige udvikling og give dem noget at tænke over.
Hvorfor traditionelle casefilm ikke længere er nok på events og konferencer
I sidste ende handler det om at tage højde for den nye generation af eventdeltagere, der er mere fokuseret på bæredygtighed, samfundsansvar og faglig udvikling. Vi skal skabe en casefilm eller stemningsfilm, der har nerve, en klar fortælling og bidrager til noget større, og som samtidig tager højde for deltagerne og deres ønsker og krav til indhold og værdi. Det vil give deltagerne en oplevelse, der vil blive husket og værdsat, og det vil bidrage til at fremme konferencens formål og bidrag til fagområdet.

Sig hej til Pedro
Founder, Techspotter