Den nye generation af eventdeltagere kræver mere end mad og smil i en casefilm
Traditionelt set har casefilm fra events og konferencer været en kombination af glade mennesker, mad og billeder af oplægsholdere. Men med den nye generation af eventdeltagere der er mere fokuseret på bæredygtighed, samfundsansvar og faglig udvikling, er det ikke længere nok.
Det er på tide at udfordre den traditionelle måde at tænke casefilm på til events og konferencer. Det handler om at skabe en casefilm der har nerve, en klar fortælling og bidrager til noget større.
En konference handler ikke kun om at samle mennesker, men også om at skabe en platform for viden, diskussion og forandring.
Derfor er det vigtigt at træde et skridt tilbage, og spørge sig selv om hvad formålet med filmen er, og hvordan den kan bidrage til at opfylde konferencens overordnede formål.
Vi skal definere en klar vinkel og en fortælling, der skaber et visuelt univers, der understreger konferencens formål og kernefortælling. Vi skal fokusere på fagligheden og vigtigheden af konferencen og skabe indhold, der giver værdi til seeren.
Det handler om at skabe en casefilm der giver seeren en dybere og mere meningsfuld oplevelse. En film, der formidler konferencens formål og bidrag til fagområdet, og på den måde giver deltagerne en oplevelse der vil blive husket og værdsat.
Slip kreativiteten løs.
Vi skal tænke kreativt, og skabe indhold der rækker ud over den traditionelle stemningsfilm. Vi skal skabe indhold, der formidler konferencens formål og bidrag til fagområdet, og på den måde give deltagerne en oplevelse, der vil bidrage til deres faglige udvikling og give dem noget at tænke over.
Sig hej til Pedro
Founder, Techspotter