Tilføj digitale spor i din printreklame ved brug af Augmented Reality
Skab en interaktiv oplevelse
Augmented Reality (AR) har revolutioneret den måde, vi interagerer med teknologi og annoncører. Traditionelle printmedier som brochurer, plakater og reklameaviser er stadig en vigtig del af markedsføringen, men ved at tilføje digitale spor kan du tage din printreklame til næste niveau.
Ved at bruge AR-teknologi kan du oprette en interaktiv oplevelse for dine kunder. Det kan omfatte alt fra en enkel pop-up video til en fuld interaktiv oplevelse, der får kunderne til at føle sig som en del af dit brand.
En anderledes annonce i Børsen
Formålet med en printreklame er oftest at nå bredt ud. Her er det awareness som prioriteres fremfor data. Det er i hvert fald sådan vi selv så på det, da vi lavede en annonce til Børsen.
Vi lavede en interaktiv oplevelse, hvor læsere blev bedt om at interagere med os. Interaktionerne gav os indsigt i, hvor mange mennesker der interagerede med vores annonce, og hvilke dele af oplevelsen de fandt mest interessante. Vi linkede til vores hjemmeside, hvorfor vi også kunne måle på øget aktivitet der.
Og der var virkelig øget aktivitet. Mere end 300 mennesker afprøvede vores AR oplevelse på dagen hvor annoncen var i avisen.
Prøv selv oplevelsen på annoncen nedenfor.
Børsen avisannonce
I en verden, hvor digital teknologi dominerer, er det vigtigt at finde måder at få dit brand til at skille sig ud på og derved tiltrække opmærksomhed. Ved at tilføje AR, kan du give dine kunder en unik og interaktiv oplevelse, der vil blive husket.
Lad os hjælpe jer med at udforske hvordan man kan bruge AR til at tage din printreklame til næste niveau og skabe en mere engagerende og mindeværdig oplevelse for dine kunder.

Sig hej til Pedro
Founder, Techspotter