Augmented Reality giver digitale spor i printreklame

Tilføj digitale spor i din printreklame ved brug af Augmented Reality

Skab en interaktiv oplevelse

Augmented Reality (AR) har revolutioneret den måde hvorpå vi interagerer med teknologi og annoncører. Traditionelle printmedier som brochurer, plakater og reklameaviser er stadigvæk en vigtig del af markedsføringsindsatsen, men ved at tilføje digitale spor kan du tage din printreklame til næste niveau.

Ved at bruge AR-teknologi kan du skabe en interaktiv oplevelse for dine kunder. Det kan omfatte alt fra en enkel pop-up video, til en fuldt interaktiv oplevelse, der får kunderne til at føle sig som en del af dit brand.

En anderledes annonce i Børsen

Formålet med en printreklame er oftest at nå bredt ud. Her er det awareness som prioriteres fremfor data. Det er i hvert fald sådan vi selv så på det, da vi lavede en annonce til Børsen.

Vi lavede en interaktiv oplevelse, hvor læsere blev bedt om at interagere med os. Interaktionerne gav os indsigt i hvor mange mennesker der interagerede med vores annonce, og hvilke dele af oplevelsen de fandt mest interessante. Vi linkede til vores hjemmeside, hvor vi også kunne måle øget aktivitet. 
Og der var virkeligt en øget aktivitet. Mere end 300 mennesker afprøvede vores AR-oplevelse den dag hvor annoncen var i avisen. 

Prøv selv oplevelsen på annoncen nedenfor.

Børsen avisannonce

I en verden hvor digital teknologi dominerer medielandskabet, er det vigtigt at finde måder der får dit brand til at skille sig ud fra mængden og derved tiltrække opmærksomhed. Ved at tilføje AR, kan du give dine kunder en unik og interaktiv oplevelse der vil blive husket.

Lad os hjælpe jer med at udforske hvordan man kan bruge AR til at tage din printreklame til det næste niveau, og skabe en mere engagerende og mindeværdig oplevelse for dine kunder.

Sig hej til Pedro

Founder, Techspotter

Vi er altid klar på en snak, uanset hvor du er i din proces.
Så giv mig et kald hvis du vil have et indspark til hvordan du bedst kommer videre, eller høre om dine tekniske muligheder indenfor medieproduktion.
Telefon : +45 20119996
Mail : pedro@cphlive.dk

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *