Vi er vilde med Web AR
konverterende oplevelser uden at skulle bygge og få godkendt apps.
CPHLIVE elsker Augmented Reality
Og nu er teknologien endelig langt mere tilgængelig med Web-baseret Augmented Reality.
Tag et kig her på siden og bliv klogere på hvad Web AR er og hvordan din virksomhed kan bruge denne teknologi.
Siden du er havnet på denne side kan det være du har en god idé til dit projekt allerede.
Ring i dag og lad os tage en snak om det.
0045 20119996
Hvad er WEB AR?
Web-baseret augmented reality (webAR) er en teknologi, der giver brugerne adgang til AR-oplevelser og content direkte fra deres smartphones. Der er altså ikke behov for at downloade en app, og dine brugere kan nyde den fordybende og unikke oplevelse af AR on-demand på de fleste styresystemer, mobile enheder og webbrowsere.
I den mest grundlæggende betydning er AR/VR det samme: interaktionen mellem mennesker og maskiner ved hjælp af visualisering og fysisk bevægelse frem for mus og tastaturer.
WEB AR er et stærkt værktøj til din virksomhed.
Og hvad betyder denne lettere tilgængelig form for Augmented Reality for din virksomhed så?
For det første, og mest indlysende, betyder det at brugerne vil bruge det.
Web AR teknologien er allerede indbygget i smartphones i dag – så det eneste de skal, er at tænde for deres mobil-kamera og så er de inddraget i en engagerende oplevelse.
Her får du en oversigt over nogle af de område hvor din virksomhed kunne drage nytte af WEB-AR teknologien.
Undervisning
Med Web AR kan du gøre undervisning mere involverende. Det kan eksempelvis være med fremvisning af 3D modeller eller små engagerende læringsspil.
Messer og Konferencer
Virtuelle messestande og konferencer, aktivering og konvertering af besøgende.
Det giv er også mulighed for at genbruge plakater og rollups, da man kan skifte det digitale indhold – altså er det mere bæredygtigt og økonomisk.
Marketing & Annoncering
Engagement og konvertering går hånd i hånd med Marketing og WEB AR.
Så hvis du arbejder med marketing, bør du virkelig tage et kig på WEB AR.
Sport og underholdning
At engagere sports- og musikelskere med fordybende oplevelser er en fantastisk kombination. Organisationer som NFL og NHL bruger allerede teknologien i stor stil til at engagere fans.
Søren Kjøller
Web AR ekspert
Søren står klar til at dele sine erfaringer med Web AR.
soren@cphlive.dk
51334925
Der er hundredvis af forskellige værdifulde use-cases til web baseret Augmented Reality-teknologi. Et udvalg af de mest populære use-cases er:
Out-of-Home Advertising (OOH) – Forestil dig plakat- og togstationskampagner, der bliver bragt til live i enhver standard smartphone
Produktemballage – Bring din produktemballage til live med interaktive etiketter og engagerende oplevelser i både 2D og 3D
Print Marketing – Fungerer i næsten enhver skala, fra Direct Mail, Magasiner, visitkort, standard ISO-mål (A1, A2, A3 osv.) til pullup-bannere.
E-handel – Giv kunderne mulighed for at se ethvert produkt i 3D i deres eget miljø, aktiveret via dit websted.
Portaler og minispil – Giv dit publikum fordybende oplevelser, skræddersyet til dit brand.
Brug elementer som gamification til at engagere kunder og drive værdifulde handlinger.
Det koster ikke noget at få gode råd
Vi elsker gode idéer og tiltag, så tag endelig kontakt til os uanset hvor du er i processen.
Hvis du ønsker et tilbud – så skriv alle de detaljer du har om projektet, så vender vi hurtigt tilbage med et estimat.